Door de klant

Wij zijn er niet voor de klant, maar door de klant! Daarom ligt de focus zo veel mogelijk op het kennen, begrijpen van de klant, zijn (project)business en de service die geleverd moet worden. Op individueel (project)niveau echt luisteren naar de IT servicebehoefte, eisen en wensen van zowel klant als medewerker, voortdurend uw behoefte opvolgen en steeds onze diensten aanpassen aan de benodigde IT Services.

Operational Excellence

Onze IT processen zijn volledig geautomatiseerd, wat ons in staat stelt om snel en efficiënt op uw IT servicebehoefte te reageren. Om uw bedrijfscontinuïteit te garanderen werken we niet alleen met SLA’s (Service Level Agreements), maar ook met PLA’s (Performance Level Agreements). Onze gestructureerde aanpak stelt ons in staat onze klanten een maximale continuïteit, een hogere productiviteit en schaalbaarheid te bieden.

Kostenoptimalisatie

Voor een vaste prijs per maand bieden we een volledig beheerde operationele IT Cloud-omgeving. Hierdoor kunt u uw IT-kosten beter beheren, wat kan leiden tot kostenbesparingen, een hoger rendement en een hogere efficiëntie. Samen bepalen we de totale kosten van gebruik.

Service Integratie en Management

Wij leveren flexibele en innovatieve oplossingen waarbij wij u de IT Regie volledig kunt uitnutten en wij zorgen voor uw operationele IT of uw Cloud-taken. Onze gecombineerde diensten bieden een hogere efficiëntie en een hoger rendement. Wij zijn úw aanspreekpunt voor al uw bestaande IT Services en nieuwe IT Service wensen.

 

Integrale projectbeheersing

Integrale Projectbeheersing is een samenspel van Business en IT Services wat op het juiste moment verbonden moet zijn met de projectorganisatie en alle medewerkers die er op dat moment bij zijn betrokken. In samenwerking met onze partners zorgen wij er voor dat de aspecten van projectbeheersing, servicegerichtheid en IT werkelijk en efficiënt met elkaar worden verbonden, dusdanig dat u in control bent!

Print Friendly, PDF & Email