Managed Application Continuity & Integration Services

Volledig kunnen vertrouwen op uw informatievoorziening!

Onze klanten moeten kunnen vertrouwen op hun informatievoorziening en dus hun applicaties. Dat vertrouwen begint met een veilige en hoge beschikbaarheid van de Cloud omgeving, maar daar bovenop komt ook de benodigde flexibiliteit en schaalbaarheid van het Managed Application Platform. Omdat we dat beseffen, maakt QAP P3 Solutions gebruik van het Mobile Application Development Platform van Progress Software. Door de inzet van o.a. Progress Rollbase en Openedge zijn wij in staat snel, effectief en doeltreffend een applicatie of applicatieportfolio te ontwikkelen, te integreren en volledig technisch te beheren, hoe veeleisend onze klant ook is oftewel Managed Application Continuity & Integration Services

De pijlers

End User Experience

De basis van goed technisch applicatiebeheer is het actief monitoren van de User Experience. Meten wat de gebruiker ervaart als hij of zij van een applicatie of applicatieportfolio gebruik maakt. Dagelijks kijkt een team van IT specialisten naar de user performance, analyseert de constateringen en kijkt naar de trends. Om deze vertalen naar gerichte acties!

Communicatie

Het werken op basis van feiten is natuurlijk één, verantwoordelijkheid nemen en communiceren is twee! Onze Service Desk en Application engineers maken gebruik van moderne communicatiemiddelen en ieder klant heeft zijn eigen contactpersoon binnen QAP P3 Solutions. Afhankelijk van de complexiteit wordt een team samengesteld, waarna ieder teamlid direct benaderbaar is voor de klant en haar medewerkers.

Samenwerking

Na opdracht trekken wij ons niet terug en komen weer naar voren als de applicatie of applicatieportfolio af is. Nee, wij hanteren een gestructureerd DevOps proces zo dicht mogelijk bij de klant en creëren één serviceteam om zo goed mogelijk samen te werken. Hierdoor zijn we in staat sneller nieuwe of hernieuwde deployments in productie te nemen en zijn we beter in staat om het DevOps proces te automatiseren en het principe van self service te introduceren en te optimaliseren. Ter verdere versterking is het Managed Application Continuity platform opgebouwd vanuit de OTAP principes. Dit geldt voor onze gehele Progress Rollbase, Openedge, Kendo UI en Telerik omgeving!

Services

Onze klanten willen graag software, vaak zeer complexe excel bestanden, online aanbieden aan hun medewerkers, partners, leveranciers en/of hun klanten, zelfs overstappen naar Software as a Service (SaaS). Wij zorgen niet alleen voor de online prestaties, maar ondersteunen onze klanten ook om de digitale transformatie te maken. Om de Service Integratie, Automatisering en Management echt werkend te krijgen, maken wij gebruik van de SIAM methode, want het gebruik van een applicatie staat nooit op zichzelf!

Print Friendly, PDF & Email